Sandheden om Satans magt


Jeg ved ikke, hvor mange gange jeg har hørt kristne påstande om, at nazaræeren eller hans engle har fordrevet Satan fra et område, eller at de har "uddrevet Dæmoner". Min egen holdning til dette er, at disse "dæmoner" ikke rigtig er "Dæmoner", men engle som udgiver sig for at være dét, som kristne tror, at "Dæmoner" er. Hvorfor? Fordi, at dette får Satan til at se ud som om, han er under nazaræerens kontrol, og i mange tilfælde skræmmer dette dem, der mangler viden.
Frygt bruges til at kontrollere.

Jeg så filmen "Eksorcisten". For dem af jer, der ikke er bekendte med denne film, vedrører plottet en 12-årig pige, som bliver besat af den mesopotamiske Dæmon, "Pazuzu". Denne film toppede hitlisterne i årevis og blev betegnet som den mest skræmmende film for offentligheden på daværende tidspunkt. Der har været få faktiske beretninger vedrørende tilfælde af "besættelse". Nogle af disse omfattede ofre som "opkastede objekter" og udførte andre meningsløse handlinger.

Alle ved, at sjæle er vigtige for Satan; menneskeheden er hans skabelse. Når vi dedikerer vores sjæle til Satan, bliver vi en del af en massiv hvirvel af energi, som vi får adgang til, og som vi kan tage fra for at udføre vores ønsker og mål. Denne ekstra energi som vi bringer er ikke kun til fordel for menneskeheden men også Fader Satan og de Oprindelige Guder og giver alle involverede mere kraft (de kristne kirker har udnyttet sjæle og deres energi i århundreder).
Nu hvor vi ved, at sjæle er vigtige for Satan, hvorfor skulle han eller hans Dæmoner så gøre noget for at skræmme folk væk eller få folk til at undgå ham for enhver pris?

Når man ser analytisk på dette, kan man se sandheden, da der er et motiv bag næsten alt. Det eneste motiv her, er det grådige væsen Jehova og slæng, der skræmmer uvidende mennesker tilbage til hans energibank af sjæle.
Selvfølgelig får Satan og hans Dæmoner skylden som sædvanlig. Fordi, at det, for kristne, er forbudt at praktisere enhver form for magi eller at blive vidende inden for det okkulte, ender det med, at Jehova og slæng har en fuld forsyning af energi, helt for dem selv, til at bruge som de ønsker.

De personer, der bruger de traditionelle metoder til at hidkalde ånder (som angivet i de populære grimoirer) og som bruger Jehova og hans engles navne, kan på ingen måde præcis vide, hvem eller hvad de kontakter!
Alle jeg nogensinde har hørt fra, der gik direkte gennem Satan for, på respektfuld vis, at påkalde en Dæmon har alle haft positive oplevelser. Det ved jeg, at jeg har.

Tilhængerne af den kristne gud og hans modbydelige nazaræer galer konstant op om, at dette væsen har magt over Satan. I virkeligheden er dette ikke sandt.

Da jeg var ny inden for satanisme (dette var inden jeg udførte mit dedikationsritual), oplevede jeg stor forvirring.
Jeg var meget oprevet en nat, og BEFALEDE den rådne hellige ånd Jehova at forlade min krop for evigt I SATANS/LUCIFERS navn. Jeg følte en svag voldsramt energi forlade mig gennem mine fødder.
Bagefter følte jeg en stærk fornemmelse af fred, og meget af den forvirring og uro, jeg oplevede, var væk.
Da jeg var tolv år gammel, kom Satan til mig i en katolsk kirke, mens en vigtig kristen nadver blev udført. Den kristne "Gud" var magtesløs overfor ham og kunne ikke stoppe ham. På den anden side, vil jeg vædde med aldrig at se kristne væsener besøge en Sort Messe.

For et par år siden, indviede jeg, i en bypark kl. 04:00 om morgenen, en veninde, da hun ikke havde privatliv nok til at gøre det hjemme hos sig selv. Da vi kørte derover, var hun bange og tøvende over at skulle dedikere sin sjæl til Fader Satan. Efter jeg havde læst bønnerne, fortalte hun mig, at hun så et tåget hvidt genfærd, hvilket var en fjendtlig ånd. Nogle Dæmoner kom straks til stede og jog ånden væk. Jeg kan tilføje, at disse Dæmoner var i den nedre ende af Dæmonernes hierarki. Dette var de gargoilagtige Dæmoner med røde øjne og gummiagtige vinger. Disse Dæmoner er som regel budbringere og beskyttere. Jeg så dem hurtigt rydde vejen, ud af respekt, da Azazel nærmede sig det område, de var i.
Det var nemt for dem at få fjendens ånd af vejen, og bagefter havde min veninde det meget bedre.

Da Satan nærmede sig nazaræeren i ørkenen, nærmede han sig IKKE SOM EN LIGEVÆRDIG MEN SOM EN OVERLEGEN.
Man tilbeder ikke en ligeværdig eller et ringere væsen. Satans tilbud til nazaræeren indikerer åbenlyst, at han havde meget mere magt end det nazaræeske fjols. Han talte ned til nazaræeren. De fleste kristne er bange for Satan. Satanister kan frit blasfemere og bespotte den modbydelige Jehova, hans værdiløse "helligånd" og hans pædofile søn*, men få kristne vil aktivt indbyde Satans vrede. Mange er endda bange for os - så meget for deres tro på en fej og inkompetent "Gud".
-Ypperstepræstinde Maxine Dietrich


*Nazaræeren er en fiktiv karakter, der blev skabt fra forskellige myter og legender, som, med hundredevis til tusindvis af år, kom forud for kristendommen. Det eneste formål med dette væsen er at skabe en afledning. Uvidende tilhængere narres til at tro, at "Jesus frelser", hvor vi i virkeligheden frelser vores sjæle selv. Mennesket har kræfter, der kan helbrede og udføre mange andre spirituelle bedrifter, som kaldes "mirakler". Nazaræeren har i århundreder været blevet brugt til at fratage al spirituel kraft og viden fra menneskeheden. Dette har placeret menneskeheden, som en helhed, i hænderne på avancerede fjendtlige væsener til ondskabsfuldt at blive udnyttet og forfulgt. En svag sjæl oplever ikke blot fysisk sygdom, men er også en spirituel "brik" i hænderne på fjenden (det kristne væsen og slæng).


Tilbage til prædikener (2001-2005)

 

© Copyright 2002, 2005, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457