Tallet syv


Der bliver lagt vægt på tallet syv i gamle spirituelle tekster og i tekster om enokiansk magi. Tallet syv relaterer sig til sjælens syv primære chakraer - sjælens kraftcentre. Man kan ikke leve uden disse syv chakraer. Dyr har også syv store chakraer langs deres rygsøjle. Dette er årsagen til, at der lægges så stor vægt på tallet syv i mange gamle spirituelle tekster og i den jødiske/kristne bibels falske og forvanskede skrifter.

På grund af århundreder med uvidenhed, som følge af ødelæggelsen af spirituel viden, ved de fleste mennesker intet om disse ekstremt vigtige punkter i sjælen. Fjenden har arbejdet på at forsegle dem. Når chakraerne er lukkede, bruger man kun en meget lille procentdel af sin hjerne og tankekraft. De fleste mennesker opererer med kun fem procent af deres samlede kapacitet. Dette har holdt menneskeheden tilbage i tusinder af år. Når chakraerne ikke er fuldstændig åbne og ikke fungerer korrekt, kan slangen ikke stige op. Slangen har altid været synonym med visdom.

De syv chakraer svarer til det synlige lysspektrum. Sjælen har brug for lys og består af lys. Videnskab og sand spiritualitet arbejder sammen og supplerer hinanden. Dette er grunden til, at den kristne kirke altid har angrebet og arbejdet på at ødelæge videnskaben og videnskabelig viden, på enhver tænkelig måde. Dette har ikke blot holdt menneskeheden tilbage teknologisk, men også spirituelt.

Næsten al spiritualitet fokuserer på at få slangen til at stige op. Tallet syv, de "144.000" (hvilke er sjælens nadier), opnåelse af visdom og viden, "livets træ" (hvilket er et kort over den menneskelige sjæl, hvor stammen symboliserer rygsøjlen, grenene symboliserer livskraftens kanaler, hvori livskraften cirkulerer rundt, og bladene og frugterne er føde for den udviklede sjæl); alle disse vedrører opnåelsen af både fysisk og spirituel perfektion og udødelighed.

Fjenden arbejder utrætteligt på at holde menneskeheden forbandet. Det er ikke en hemmelighed, hvor meget "Jesus" HADER os alle. Gennem en mangel på viden, uvidenhed, forsømmelse af sjælen og det at overholde løgnene og den forvanskede spirituelle viden, som er alle er blevet tvangsfodret med, er menneskeheden fordømt til døden og til at gentage de samme fejl igen og igen i al evighed. Man kan ikke tage den viden, man har tilegnet sig, med sig, når man reinkarnerer. Når man bliver født, glemmer man alt. Satan viser os vejen ud af al denne unødvendige og sadistiske lidelse.

Selvom "Jesus" og "Jehova" begge er fiktive og opfundne arketyper, er de menneskehadende rumvæsener, der står bag dem, virkelige. Nazaræeren blev opfundet for at holde menneskeheden spirituelt slavebundet og fordømt. De vildledte tilhængere af den afskyelige doktrin kaldet kristendommen forsømmer fuldstændig deres sjæl i stedet for at arbejde på at udvikle den. I stedet fokuserer de på, at "Jesus frelser", hvilket er en total løgn. Man frelser sin egen sjæl. "Jesus" er intet mere end et svindelnummer og en vildledning, som fungerer ved at forhindre menneskeheden i at gøre fremskridt på nogen måde. Alt i kristendommen og søsterprogrammet islam har til formål at holde tilhængerene uvidende om spirituel viden, så de aldrig nogensinde kan opnå udødelighed eller nogen form for spirituel kraft, der ellers ville gøre dem i stand til at bestemme over deres egen skæbne. De forbliver fordømt som slaver og lider gennem den ene livstid efter den anden. Når ens sjæl er åbnet og styrket, kan man forudse konsekvenserne ved sine handlinger, hvordan handlingerne vil påvirke andre og så videre. Kristne og andre, der klæber sig til fupnummeret om nazaræeren, forbliver uvidende, og gennem denne uvidenhed begår de endeløst ugerninger og det, der er værre, mod andre. Sandheden er, at "JESUS" HADER DIG!

Tilbage til: Information om satanisk power meditation

 

© Copyright 2003, 2012, Joy of Satan Ministries;
Library of Congress Number: 12-16457