Jøderne påtager sig rollen som Gud


"Vi vil ødelægge Gud" - et citat fra Zions Vises Protokoller.

I den jødiske Talmud står der: "Gud" studerer Toraen." "Gud holder Sabbaten." "Gud iklæder sig tallis og tefilin." "God er skjult." osv.

Det er himmelråbende åbenlyst, at den såkaldte "Gud" er det jødiske folk. Gennem intensiv research, hvor vi har læst bøger skrevet TIL jøder AF jøder, har vi fundet, at JHVH (Gud) i virkeligheden er det jødiske folk. Når jøder studerer deres Talmud, instrueres de af deres rabbinere (især de ortodokse) til at dykke ned i ALT. Der er store mængder skjult information i deres Talmud, som holdes yderst hemmelig. Jøder, der studerer Talmudden, har som regel en rabbinsk underviser, der præciserer og forklarer dem visse ting. Det er kun for særligt udvalgte studerende, at den ekstremt hemmelige information afsløres. Grunden er, at hvis disse ting blev afsløret for offentligheden, ville det skabe en katastrofal harme mod jøderne og en offentlig skandale over det, de har gjort i århundreder.

Citater fra den jødiske Talmud:
Libbre David 37: "At kommunikere noget til en goj om vores religiøse relationer ville være lig med at dræbe alle jøder, for hvis gojerne vidste, hvad vi lærer om dem, ville de dræbe os åbent."

Libbre David 37: "Hvis en jøde bedes om at forklare nogen del af de rabbinske bøger, må han kun give en falsk forklaring. Den, som overtræder denne ordre, vil blive dræbt."

Szaaloth-Utszabot, Jore Dias bog 17: "En jøde bør og skal aflægge falsk ed, når gojerne spørger, om vores bøger indeholder noget, der er imod dem."

Det hebraiske ord "goj" er et nedsættende ord for ikke-jøder, der betyder "kvæg". Jøderne lyver naturligvis og forsøger at hævde, at det betyder "fremmed", men hvis man læser og researcher i bøgerne skrevet AF jøder TIL jøder, så er det helt og aldeles indlysende, hvordan det skal forstås. Jøderne er løgnere og bedragere af natur. Det ligger i deres fremmede sjæl.

Rabbinerne efterlader små praj som disse til deres underordnede rabbinere, som afslører informationen til deres studerende gennem deres mundtlige Tora, som er Talmudden.

Desuden er deres "Livets træ" (med Adam Kadmon, kether, malkhut osv.) et redskab til at kanalisere energi ind i den jødiske dagsorden.
"Malkhut, som også er kendt som Shekhinah og Knesset Yisrael, sjæleroden Israel (som manifesterer sig i form af det jødiske folk)." (1) 

Jeg anbefaler på det kraftigste alle til at holde sig væk fra deres Livets træ og lignende. Deres sjæl er IKKE vores. Den jødiske sjæl er ikke den samme som den ikke-jødiske sjæl. De har en udenjordisk sjæl, og vi har som ikke-jøder visse sjælelige aspekter, som jøderne mangler.

Den jødiske sjæl er følelseskold. De fleste kender til jødisk kommunisme, hvor massemordene og andre grusomheder resulterede i langt over 100 millioner døde. Jøderne er i stand til at begå utrolig grusomhed og brutalitet. Et af hovedmålene for jødisk kommunisme er at fjerne enhver form for spirituel viden fra befolkningen. Ateisme opfordres og håndhæves. For at forklare yderligere, så er dette ikke et angreb på ateister, idet hele konceptet om slavisk tilbedelse af den jødisk opfundne "Gud" og nazaræeren blev skabt af jøderne efter konfiskationen at spirituel viden og folks kræfter. Den slaviske tilbedelse (som holder disse programmer kørende) er en jødisk opfindelse og idé. Der findes INTET almægtigt væsen. Sandheden er, at der findes et mikrokosmos og et makrokosmos; uendelighed. Jo mere spirituel energi, der kanaliseres ind i noget, jo mere kraftfuldt og virkeliggjort bliver det, især med massesindet.

Ved at fjerne al spirituel viden er befolkningen fuldstændig prisgivet dem, der besidder denne viden og evne. Meget få mennesker er klar over hvor mange fjender af jøderne, der er blevet forbandet (spirituelt snigmyrdet) gennem århundrederne. De øverste jøder, som har denne viden, bliver "Gud". Dette kan ses i deres brug af Bibelen, som er at finde i næsten alle hjem, hospitaler, hoteller og et væld af andre steder, hvilket skaber en underbevidst forbindelse (hvilket er nødvenigt i spirituelle værker/trolddom). Det er med henblik på dette, at tvungen kirkegang håndhæves, og at de skal memorisere skrifterne, således at skrifterne indlejres i underbevidstheden, sindet og sjælen. Det er underbevidste budskaber. Jøderne selvudnævner sig selv som autoriteter over ikke-jøder og styrer på denne måde. De herser altid med os ikke-jøder og kommer altid med befalinger om, hvor vi skal bo, hvordan vi skal tænke og hvad vi må og ikke må gøre. Det er som følge af deres umættelige grådighed, at de har tilranet sig og hamstret okkult/spirituel viden. Dette har været på bekostning af hele verden.

Det kreative aspekt mangler også i deres sjæl. De har intet af deres eget, og det har deres programmer kristendommen og islam heller ikke. Disse programmer blev sammensat at stjålne og forvanskede koncepter fra hedenskaben, og alt det spirituelle er bevidst blevet fjernet.

Enhver, der er følsom nok, kan fornemme jødens flade aura. De suger energi til sig, som en parasit suger blod. Vi har aspekter på vores sjæle, som er totalt fraværende hos jøderne.

I øvrigt, så er "kærlighedsbomberingen", som New Age-scenen er inficeret med, noget, der stammer fra jøderne. Det samme er alt det der "Alt er én" halløj. Det kommer fra deres Shema-bøn, som er en af de vigtigste bønner i jødedommen:

"Hør Israel: Herren er vor Gud, Herren er én"
Dette "Alt er én" er noget, der læner sig op ad deres monoteistiske programmer.

Til slut (jeg har tidligere skrevet om følgende, og det går dem virkelig på nerverne), så er det allstedsnærværende udtryk, "Folkets", et kommunistisk udtryk. Et eksempel er "Folkets Republik Kina", o.l., hvor ordene "det udvalgte" er taget væk foran det "(Det Udvalgte" Folks Republik Kina). Rabbinske forfattere indrømmer nu dette. Den ikke-jødiske befolkning ejer intet.

Citater fra den jødiske Talmud:
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348: "Alle andre nationers ejendom tilhører den jødiske nation, som derfor er berettiget til at inddrage det uden nogen skrupler."

Seph. Jp., 92, 1: "Gud har givet jøderne magt over alle nationers besiddelser og blod.”


_________________

(1) Tree of Souls af Howard Schwartz

The Encyclopedia of Jewish Myth, Magic and Mysticism af Rabbi Geoffrey W. Dennis


TILBAGE TIL: AFSLØR KRISTENDOMMEN